De beste dienstverlening voor jouw klanten met Service Automation
Eén omgeving om jouw serviceproces te organiseren
Met Service Automation van HubSpot neem je afscheid van losse tools en systemen. Je creëert één centrale omgeving waarmee je eenvoudig jouw hele online service- en supportproces organiseert en versnelt. Van support tickets, klantportalen, surveys tot het koppelen van je telefooncentrale. De Service Hub helpt je deze processen inzichtelijk te krijgen en te automatiseren.
Verbeter business performance met HubSpot
Staat jouw service en dienstverlening als een huis? Voelen klanten zich gehoord en begrepen? Dan zet je goede stappen in het creëren van trouwe ambassadeurs. Inzet die loont en zichtbaar is in winstgevendheid. Indicia helpt jou bij het gebruik en de implementatie van HubSpot en de HubSpot Service Hub. Zodat de kwaliteit van jouw dienstverlening matcht met de groeiambities van jouw business.
Service Automation van HubSpot
Ondersteun jouw klanten met de beste service
Wanneer een klant een probleem ervaart, wil hij dit zo snel en makkelijk mogelijk oplossen. Liefst op de manier die hij zelf kiest. Laat het probleem zich verhelpen met tips uit de kennisbank op jouw website? Is het probleem complexer? Dan is mailen of chatten met de helpdesk misschien prettiger. Of past het indienen van een ticket via de website beter? Met Service Automation van HubSpot anticipeer jij op de behoeften van individuele klanten. Stroomlijn je het hele serviceproces. En pak je de kans de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen.
Makkelijker klanten onboarden en relaties onderhouden
Met HubSpot beschik je over één platform waarmee je een antwoord biedt op alle aspecten van servicebehoefte. Van het vergemakkelijken van een complex onboarding proces van nieuwe klanten. Tot het onderhouden van bestaande klantrelaties en after sales services. Je bedient klanten met die ondersteuning die ze nodig hebben. Passend bij hun status, passend bij hun servicebehoeften en passend bij hun communicatievoorkeuren.
Zo krijg je positieve reviews
Is het proces afgerond en de vraag opgelost? Dan vraag je klanten eenvoudig om feedback. Een positieve reactie? Moedig ze aan om een recensie achter te laten en hun mening met het publiek te delen. Zo profiteer je meer van de kwaliteit van je dienstverlening. Of buig je een probleem om in een positieve ervaring.
Fijner werken door overzichtelijke klantgegevens
Omdat HubSpot ook informatie over eerdere interacties bevat, beschikken service agents direct over álle benodigde context. Klanten kunnen op hun beurt via een apart service portal precies zien wat de status van hun ticket is. Het is zelfs mogelijk om serviceprocessen grotendeels te automatiseren met HubSpot. Daardoor weet je zeker dat ál je processen in beweging blijven. Jij bepaalt wat wenselijk is voor jouw bedrijf. Wij denken mee.