Constante stroom hoogwaardige leads
- Constante stroom hoogwaardige leads
- Snelle en aantrekkelijke content: van video's tot infographics en van blogs tot stappenplannen
- Partners contenthub positioneren zich als autoriteit
- Hoge ranking in Google, dus uitstekend vindbaar
- Lagere acquisitiekosten o.a. door de inzet van marketing automation en groot organisch bereik
+
K
+
+
Constante stroom nieuwe klanten voor opdrachtgever Hellocars
PlusAdvies Lease regelt de financiering van (lease)auto’s. In die markt vindt een sterke verschuiving plaats: steeds meer mkb-bedrijven en zzp’ers kopen hun auto’s online en regelen dan ook direct de financiering via internet. Wie niet online aanwezig is, verliest omzet. Daarom bouwde Indicia een succesvolle contenthub die de doelgroep bedient met relevante, pakkende content over de aanschaf en financiering van auto’s. Deze contenthub zorgt aan de lopende band voor verse online leads.
De online contenthub Hellocars is gericht op kleine ondernemers. Via Hellocars bieden BCA en PlusAdvies Lease kwalitatieve content en online (zelf-)service om de ondernemer te helpen bij het vinden en financieren van de perfecte bedrijfswagen.
Met Hellocars slaan we in de automotivebranche als de eerste brug van de oude naar de nieuwe economie: van offline garage naar digitale showroom en online (zelf-)service. Dankzij de contentstrategie, social media inzet en marketing automation van INDICIA komen leads uit zichzelf naar ons toe. Ook geeft het ons een heel duidelijk beeld van de wensen en eisen per lead, zodat we hen snel en naar wens kunnen helpen met de aanschaf en financiering van een auto.
Efficiente service door marketing automation
Dankzij de grote hoeveelheid praktische en heldere content van Indicia scoort Hellocars goed in Google en vinden de juiste mensen het platform gemakkelijk. Ondernemers kunnen zich abonneren op een wekelijkse update met artikelen over alles wat met zakelijk rijden te maken heeft. Ook kunnen zij online chatten of een call aanvragen voor persoonlijke hulp.
De contenthub
De contenthub functioneert als een soort online tussenpersoon of servicedesk. Op basis van het door Indicia ingerichte marketing automation systeem worden klanten al voor 70% geholpen voordat zij daadwerkelijk contact opnemen met een medewerker. Die medewerker neemt vervolgens de laatste 30% voor zijn rekening met persoonlijke service.
Heel veel tevreden klanten
Hellocars maakte een bliksemstart. Alleen al in de eerste drie maanden hielpen we ruim 250 bezoekers met praktische informatie over de verkoop van auto’s en de financiering ervan. Alex Moelands van A. Moelands Technisch onderhoud is een van de vele tevreden klanten: “De aanschaf van een nieuwe bus was voor mij een te grote investering, dus koos ik voor lease,” vertelt hij. “Ik wilde zeker weten dat ik goed werd geholpen, dus ging ik op zoek. Via Google kwam ik op een artikel van Hellocars. Op de website downloadde ik een overzichtelijk stappenplan waarin alles waar ik rekening mee moest houden duidelijk werd uitgelegd. Even later werd ik gebeld. Hellocars zocht de beste bus voor me uit en regelde alles. De door mij gewenste indeling zat zelfs al in de bedrijfsbus! Bovendien kon ik de bestickering meefinancieren in de lease, ideaal.”
Ook heel veel tevreden klanten?