• "We blijven nu buiten het geweld van clickprijzen. En krijgen toch constant leads binnen."
    Ruud Mees - Hello Cars

Slimmer sales proces

Meer leads betekent meer succes. Toch? Niet als Google en Facebook je marketingbudget leeg trekt, zonder concreet resultaat. Met een heldere strategie voor leadgeneratie haal je het maximale uit jouw budget én raak je jouw doelgroep. Indicia helpt je om waardevolle leads binnen te halen.

Razendsnel aan de slag met leadgeneratie

Je hoeft niet lang te wachten op meer leads. In 4 overzichtelijke stappen werken we toe naar meer conversie. Je kunt alle stappen doorlopen óf kiezen voor enkele deelstappen. Wel zo handig. Zo pakken we jouw leadgeneratie aan:

1. Bereik genereren

We verdiepen ons in jouw doelgroep met behulp van interviews. Vervolgens bekijken we via welke online kanalen we jouw doelgroep het beste kunnen bereiken, betaald en onbetaald. Zo schiet je niet met hagel, maar als een secure scherpschutter.

2. Landingspagina maken en optimaliseren

We creëren een interessante en relevante landingspagina, zodat jouw doelgroep precies vindt wat ze zoekt op jouw website.

3. Bezoekersgegevens verzamelen met marketing automation

We analyseren het bezoek op de landingspagina en verzamelen gegevens van paginabezoekers via marketing automation – natuurlijk volledig volgens de AVG-regels. Via Hubspot landen leads bij de juiste personen in je organisatie en kun je ze snel opvolgen.

4. Performance monitoren en verbeteren

Met een handig dashboard kun je de bereikte doelgroep non-stop monitoren. Op die manier kunnen we advertenties en online content steeds beter afstemmen op de behoeften van jouw potentiële klanten. Met als resultaat: minder verspild marketingbudget, meer conversies.