Nieuwe brand strategy, portal én HubSpot site voor Enven
Indicia helpt Mekano bij het vinden en binden van ZZP’ers
Mekano bemiddelt technische ZZP’ers in de industrie. Via Mekano gaan deze zelfstandigen aan de slag bij bedrijven zoals Bosch, LambWeston en Bavaria. Elke week werken er zo’n 250 ZZP’ers via Mekano. Zowel de opdrachtgever als de technische professional hoeven zich over de administratieve aspecten geen zorgen te maken; Mekano regelt álles.
Arbeidsvoorwaardenportaal verbindt 50 duizend bedrijven en miljoenen medewerkers
Veel cao’s bevatten naast afspraken over een vast salaris, ook een flexibel in te zetten Individueel Keuzebudget (IKB). Indicia ontwikkelde een krachtig arbeidsvoorwaardenportaal waarmee organisaties probleemloos invulling aan deze eigentijdse arbeidsvoorwaarden geven. Met een arbeidsvoorwaardenportaal van Indicia faciliteert een brancheorganisatie alle aangesloten organisaties bij de implementatie van flexibele arbeidsvoorwaarden.
Miljoenen adressen sorteren binnen 1 seconde
Sandd is dé zakelijke postbezorger van Nederland en verwerkt jaarlijks ruim 736 miljoen poststukken. Dat zijn er ruim 2 miljoen per dag. Efficiënt sorteren is voor Sandd van levensbelang. Indicia zorgde voor een ongekende versnelling van het sorteerproces met behulp van in-memory computing.
Slimmer, makkelijker en leuker 3D Designen
Waar zou een 3D-printer zijn zonder ontwerpsoftware? Nergens. Indicia maakte innovatieve, gebruiksvriendelijke software voor Genicap. Hiermee ontwerp je snel en makkelijk de meest prachtige 3D-modellen. Gewoon thuis op de bank.
Open data portaal helpt Schiphol om de beste digitale luchthaven ter wereld te worden
Data over parkeerplaatsen, winkels, vluchten, reizigers, energieverbruik, bedrijven etc. Schiphol beschikt over een enorme hoeveelheid informatie. Om de klant altijd de beste reiservaring te kunnen bieden, wil Schiphol deze data optimaal benutten en gebruiken om bijvoorbeeld het parkeerbeleid te vereenvoudigen, de luchthaven schoon te houden en de veiligheid te optimaliseren.
Pakkende content over bedrijfsafval
Elk bedrijf beschikt over kennis en content die voor anderen interessant is. Dat geldt zeker voor Van Happen Containers. Als specialist in het inzamelen en verwerken van afval heeft het bedrijf unieke kennis in huis over thema’s als scheiden, besparen en recyclen in een zakelijke context. Van Happen Containers zocht naar een goede manier om haar marktpositie te versterken en het leadproces efficiënter te maken door deze kennis op de juiste manier te delen.