Portal: voor klant, medewerker of leverancier

Jouw bedrijf een kwaliteitsboost geven? Met een portal kan het. Want door het 24/7 beschikbaar stellen van relevante informatie werk je zoveel slimmer. Het resultaat: efficiëntere sales, overzichtelijker contractmanagement of verbeterde klantenservice. Het Indicia Connectivity Center realiseert afgeschermde portals waar informatie op een geïntegreerde en gepersonaliseerde wijze weergegeven wordt. Bied jouw klanten, medewerkers en leveranciers gemak en maak jouw bedrijf een stuk efficiënter.

Gemak voor medewerkers en verbeterde bedrijfsprocessen

De status van jouw klanten, lopende contracten, sales kansen, gebruikte opleidingsbudgetten. Zonder een portal is deze informatie vaak verstopt in verschillende systemen en Excel-bestanden. Het gevolg: je hebt belangrijke informatie niet paraat en bent veel te veel tijd kwijt aan het zoeken naar informatie.

Een portal dat gekoppeld is aan de juiste systemen en applicaties, voorkomt dit. Geen versnipperde en verouderde informatie meer, maar altijd de juiste informatie in een veilige omgeving voorhanden. Onze expertise.

“Professionals hebben duidelijk overzicht van WMO- en jeugdhulpaanbod en zoeken zelf naar geschikte zorg.”
Kim Coenraad, mediaregisseur gemeente Tilburg

Behoudt het overzicht

Een aanvraag van de klant komt binnen bij sales en loopt netjes alle nodigde afdelingen af waarna finance de opdracht afrondt. Klinkt als een prima workflow. Maar wat als je inzoomt? Informatie versnippert. Aanvragen raken tussen wal en schip. En belangrijke informatie staat verspreid over diverse systemen. Door workflows onder te brengen in een portal gaat dat proces veel praktischer, nauwkeuriger en gaat data niet verloren.

Ons werk

Gemak voor de medewerker

Portals bieden jouw medewerkers gemak. Gemak dat ervoor zorgt dat je jouw organisatie naar een hoger niveau tilt. Bijvoorbeeld doordat medewerkers zich meer kunnen richten op hun kernactiviteiten. Het integreren en ontsluiten van relevante informatie via een portal voorkomt namelijk zoektochten naar de meest actuele bestanden, contracten of rapportages.

“Dit maatwerk portaal maakt met intelligente en visuele weergaves contractinformatie inzichtelijk. Voor onze klanten en voor onszelf”
Arnoud Visser, Business Development Manager, Sedico

Hoe klanten dit ervaren

Het Arbeidsvoorwaardenportaal voor de Metaal en Techniek Branche faciliteert de invoering van het Individueel Keuze Budget. Via de portal is er een automatische koppeling met het salarissysteem van elke aangesloten organisatie. Keuzes die medewerkers in het portaal maken, worden direct verwerkt in de salarisadministratie en zijn op de loonstrook.

Snel wegwijs in jouw nieuwe portal

Jouw medewerkers of klanten wil je snel bekend maken met de nieuwe portal. Onze animatiestudio vertelt in een promo- of uitleganimatie jouw verhaal, in jouw huisstijl. Enthousiasmeer jouw doelgroep in 30 seconden of leg de inrichting van een portal bonding uit. Onze animatoren kunnen direct aan de slag, omdat alle ins- en outs over het portal al in huis zijn.

Creëer een portal en ga voor gemak en efficiëntie.