Eén omgeving om jouw serviceproces te organiseren

  1. 01 Alle klantvragen op één plek
    Beheer al je klantvragen vanuit één overzichtelijk dashboard. Geen losse e-mails of verspreide notities meer, maar een gestroomlijnde aanpak die overzicht en efficiëntie brengt.
  2. 02 Kortere SLA tijden
    Door slimme automatiseringen en directe inzichtelijkheid kun je sneller inspelen op klantvragen en beloofde servicelevels waarmaken, of zelfs overtreffen.
  3. 03 Makkelijk samenwerken aan tickets
    Werk soepel samen met je team door taken toe te wijzen, interne notities toe te voegen en updates te delen – alles direct gekoppeld aan de klantvraag.
  4. 04 Bel je klanten vanuit een systeem
    Maak direct contact met klanten via geïntegreerde belmogelijkheden, inclusief automatische logging en gespreksnotities om alles bij te houden.

Toe aan efficiëntere processen in jouw organisatie?

Deze bedrijven gingen je voor

Indicia denkt mee met jouw bedrijf

Omdat HubSpot ook informatie over eerdere interacties bevat, beschikken service agents direct over álle benodigde context. Klanten kunnen op hun beurt via een apart service portal precies zien wat de status van hun ticket is. Het is zelfs mogelijk om serviceprocessen grotendeels te automatiseren met HubSpot. Daardoor weet je zeker dat ál je processen in beweging blijven. Jij bepaalt wat wenselijk is voor jouw bedrijf. Wij denken mee.

Service Tools

  1. 01 Klantenportaal
    Een klantenportaal in de Service Hub van HubSpot biedt klanten een centrale plek waar ze supporttickets kunnen indienen, volgen en communiceren met het supportteam, wat zorgt voor een transparante en efficiënte klantervaring.
  2. 02 Helpdesk & Ticketing
    De functie stelt bedrijven in staat om klantvragen en -problemen centraal te beheren, toe te wijzen en op te lossen via een georganiseerd ticketsysteem, waardoor de klantondersteuning efficiënter en overzichtelijker wordt.
  3. 03 Surveys
    Surveys in HubSpot's Service Hub worden gebruikt om klanttevredenheid en feedback te meten, waarmee bedrijven inzicht krijgen in de ervaringen van klanten en verbeterpunten kunnen identificeren voor hun service.
  4. 04 Kennisbank
    Een kennisbank in de Service Hub van HubSpot biedt een centrale plek waar klanten zelf antwoorden kunnen vinden op veelgestelde vragen en problemen, waardoor de druk op klantenservice teams vermindert en de klanttevredenheid toeneemt.
  5. 05 Service Workflows
    Deze functie automatiseert de klantenserviceprocessen door taken zoals ticketbeheer, opvolging en communicatie automatisch te stroomlijnen, zodat teams efficiënter kunnen werken en de klanttevredenheid wordt verhoogd.
  6. 06 Groepsmailbox
    Een groepsmailbox in de Service Hub van HubSpot centraliseert inkomende klantcommunicatie, zodat teams gezamenlijk e-mails kunnen beheren, toewijzen en beantwoorden vanuit één gedeelde inbox, waardoor de klantservice efficiënter verloopt.
  • ‘’Zonder automatisering is efficiënte inzet van human resources, de beste service voor onze klanten en betere leadgeneratie een utopie.’’
    Chris Baars, CEO Enven
  • ‘’Jonge enthousiaste medewerkers die willen ondernemen, zelfs wanneer het buiten hun comfortzone ligt. Wij gaan samen nog wel even verder!’’
    Vebego Groen

HubSpot Hubs

Naast de Service Hub biedt HubSpot ook andere krachtige Hubs voor verschillende bedrijfsbehoeften. De Sales Hub helpt teams hun verkoopprocessen te stroomlijnen en deals sneller te sluiten. Zo is er de Marketing Hub, waarmee bedrijven hun marketingcampagnes kunnen automatiseren en optimaliseren.  Daarnaast is er de Operations Hub die zorgt voor een naadloze gegevensintegratie tussen verschillende tools, en de Content Hub is er voor het eenvoudig bouwen en beheren van websites. Benieuwd naar de andere HubSpot hubs? Klik op de link hier rechts!

BEKIJK HIER DE VERSCHILLENDE HUBSPOT HUBS:
Rick van de Ven Digital Performance/HubSpot

Meer weten over hoe Indicia jouw bedrijf kan helpen met HubSpot?