Customer portal: altijd in contact met uw klanten

Elke organisatie streeft naar tevreden klanten die weten dat er naar ze geluisterd wordt. Dit is een doel dat snel bereikt kan worden met de inzet van een customer portal. Indicia ontwikkelt customer portals voor klanten van bedrijven en organisaties, ook wel ‘Mijn Omgevingen’ genoemd.

Wat is een customer portal?

Een customer portal is een middel om uw processen efficiënter in te richten en gemakkelijk met klanten te communiceren. Bedrijfsprocessen worden geoptimaliseerd en dankzij de snelle toegankelijkheid en verspreiding van informatie en het creëren van interactie stijgt de klanttevredenheid. Customer portals stimuleren daarnaast klanttrouw, verlagen de operationele kosten die uw organisatie heeft bij het onderhouden van klantcontacten en maakt gerichter communiceren mogelijk.

Indicia is uw partner in customer portals

Wanneer u overweegt om een customer portal te laten ontwikkelen bent u bij Indicia aan het juiste adres. De portals die door onze professionals ontwikkeld worden maken het mogelijk om elk moment van de dag met uw doelgroep te communiceren, documenten en informatie te delen uit diverse databronnen en uw klanten extra diensten te bieden. Daarnaast worden uw bestaande (bedrijfs)processen gefaciliteerd door koppeling met uw back-office systemen.

Voordelen

  • Een centrale ingang waar klanten alle informatie binnen handbereik hebben
  • Een ‘Mijn Omgeving’ waar klant-specifieke informatie wordt uitgewisseld
  • Een portal met volop mogelijkheden voor interactie, het inspelen op individuele behoeften en het versterken van de relatie
  • Bewezen concepten: dankzij de ervaring van Indicia wordt u voorzien van mogelijkheden die eerder zijn gebruikt.

Customer portal voor uw leveranciers

Naast uw eigen klanten kunt u ook zelf klant zijn van een leverancier die u faciliteert via een portal. Uw leveranciers kunnen in de portal processen opstarten en op gestructureerde wijze documentatie uploaden en met u in contact blijven over uitgevoerd werk of leveringen. Een customer portal geeft invulling aan het verhogen van efficiency en verlaagd foutgevoeligheid.

Snel, gemakkelijk en overal te bereiken

Indicia gaat bij ‘Mijn Omgevingen’ uit van een multi-channel aanpak waarbij bijvoorbeeld ook een app kan worden ingezet. Hierdoor hebben klanten of leveranciers alle functies van de portal altijd bij de hand middels hun smartphone of tablet.