“Ik kan mijn managementteam geruststellen met zekerheden. We hebben onze zaken goed voor elkaar. Onze data en applicatie zijn altijd bereikbaar”

John Simons – Manager Informatisering AWVN

Jouw applicatie moet altijd goed werken, continu bereikbaar én veilig zijn. Zo simpel is het. Dat vraagt behoorlijk wat werk. Denk aan server beheer, regelmatige updates, periodieke back-ups, scherp zijn op beveiliging en snel problemen oplossen. Heb je daar zelf geen tijd en kennis voor in huis? Of wil je overstappen van serviceleverancier? Met onze Managed Services hoef jij je nergens meer zorgen over te maken. En is jouw technisch en functioneel applicatiebeheer prima geregeld.

Zo werkt Managed Services

Het is maandagochtend en de website van je organisatie ligt plat. Paniek. Of je applicatie is gehackt en al je gegevens liggen op straat. Nog meer paniek. Dat soort nare situaties voorkom je door jouw applicaties continu te onderhouden, beheren en beveiligen. Een professionele en betrouwbare servicepartner kan jouw organisatie daarbij helpen.Onze Managed Service-professionals zorgen ervoor dat jouw applicaties voortdurend goed functioneren en veilig blijven. Hoe? Doordat onze Afdeling Services werkt volgens deze 7 uitgangspunten:

Jouw Peace of Mind

  • Eén plek voor al jouw vragen 24/7
  • Continue monitoring van jouw applicaties
  • Rapportages afgestemd op jouw wensen
  • Begeleiding bij nieuwe releases
  • Intensief serverbeheer
  • Informatiebeveiliging op basis van ISO 27001
  • SLA service op maat

Eén plek voor al je vragen

We weten alles over jouw applicaties. Daarom kun je met al je vragen bij onze servicedesk terecht. Zie het als een schakelstation tussen jou en onze technisch applicatiebeheerders. Je maakt eenvoudig een ticket aan in ons serviceportaal, maar je kunt ook gewoon bellen of mailen.

Continue monitoring

Onze technisch applicatiebeheerders houden jouw applicaties nauwlettend in de gaten. Zijn er storingen of is een update nodig? Onze professionals signaleren dat voor je. Op die manier kan jouw organisatie zich focussen op dagelijkse werkzaamheden.

Rapportages afgestemd op jouw wensen

Je ontvangt iedere periode een SLA- en/of beschikbaarheidsrapportage van de prestaties van jouw applicaties. Op die manier heb je altijd inzicht in de status van jouw digitale landschap en data. Over welke onderwerpen we naar jou rapporteren? Dat stemmen we samen met jou af.

Begeleiding bij nieuwe releases

De software achter jouw applicaties krijgt periodiek een nieuwe release. Dat is bijvoorbeeld nodig om de performance te verbeteren, beveiligingsupdates door te voeren of nieuwe features te lanceren. Onze technisch applicatiebeheerders begeleiden jouw organisatie in iedere stap van de release, zodat jullie er geen last van hebben.

Intensief serverbeheer

Jouw applicaties draaien op de servers van Interconnect (luik naar Interconnect), een Nederlands Tier 3+ datacenter. We hebben al jaren een nauwe samenwerking met deze datacenter- en cloudspecialist. Zij zorgen ervoor dat de servers optimaal beschikbaar zijn. En wij verzorgen het serverbeheer. Zo borgen we dat jouw applicaties het maximale uit de servercapaciteit halen en dat jouw bedrijfsvoering voortdurend soepel verloopt.

Veiligheid op basis van ISO27001

We houden hackers buiten de deur en voorkomen datalekken. Dat doen we volgens een strikt informatiebeveiligingsbeleid; daarom zijn we ook ISO 27001-gecerticifeerd. Net als onze datacenterpartner Interconnect. Bovendien beschikken zij over end-to-end certificering. Op die manier zorgen we er samen voor dat jouw data altijd veilig is én blijft. Nog een belangrijke reden waarom wij voor Interconnect gekozen hebben: Interconnect is een Nederlands bedrijf. En slaat jouw data in Nederland op. Een betrouwbare partner.

SLA service op maat

Goede service is maatwerk wat ons betreft. Daarom werken we niet met standaardpakketten, maar gaan we met je in gesprek over de ondersteuning die je wenst. Dat begint al bij onze eerste kennismaking:

  • Bij de start van de ontwikkeling van jouw applicatie bespreken we jouw servicebehoeften. Denk aan welk niveau de service moet hebben, wat voor type hosting je wil en of er bijzondere aandachtspunten zijn rondom de beveiliging. Al die punten leggen we vast in een Service Level Agreement (SLA).
  • Is ons projectteam klaar met de ontwikkeling van jouw applicatie, dan dragen ze alle informatie over aan ons Managed Services-team.
  • Jouw organisatie krijgt toegang tot ons serviceportaal en onze servicedesk. Afhankelijk van de grootte van het SLA, krijgt jouw organisatie ook een vaste servicemanager. Deze servicemanager houdt jou op de hoogte van de status van jouw applicatie, bijvoorbeeld via SLA-rapportages en serviceoverleggen.

 

Werken jouw applicaties tijdelijk niet, dan komen we direct in actie!

24/7 en het hele jaar door staan we klaar voor jou. Contact de servicedesk en onze technisch applicatiebeheerders schuiven alles opzij om jouw applicatie zo snel mogelijk te repareren.

Managed Services staat altijd klaar

IScreen stapte succesvol over naar Indicia

“Indicia is een partner die niet alleen onze online applicatie beheert en doorontwikkelt, maar ook meedenkt en proactief adviseert. Indicia’s Managed Service Team heeft een goed beeld van onze business. En ze zijn geïnteresseerd in wat ons bezig houdt. We hebben regelmatig face-to-face contact en we ervaren Indicia’s managers, projectleiders en techneuten als vriendelijk, servicegericht en bekwaam. Fijn om te ervaren dat een effectief en betrokken team altijd voor ons klaarstaat” (Ewa Dieleman, A&O psycholoog | R&D Iscreen).

Heb jij de expertise en mankracht in huis om al jouw online applicaties veilig te beheren? Wij informeren je graag over applicatiebeheer. Bel of mail voor een verblijvend gesprek.

Ja, informeer mij over applicatiebeheer

Overstappen van serviceleverancier

Wil je jouw applicaties niet langer zelf onderhouden en beheren? Of ben je niet tevreden over je huidige serviceleverancier? Ook dan kun je bij Indicia terecht!

  • Is jouw applicatie niet door ons gebouwd? Helemaal niet erg. Onze ervaren technisch applicatiebeheerders maken jouw applicatie gemakkelijk eigen dankzij hun uitgebreide kennis van diverse programmeertalen.
  • We bespreken samen hoe je onze service voor je ziet. Dat leggen we vast in een Service Level Agreement (SLA). Zo weten we allebei wat we kunnen verwachten.

Relevante cases

Voor al onze klanten ontwikkelen wij een maatwerk SLA

Geen zorgen over jouw applicatiebeheer?

Informeer vrijblijvend hoe wij jou kunnen helpen.