Coolcat: SHOWING IT on Facebook

Aanleiding

COOLCAT is meer dan een merk met een duidelijke identiteit. Ook de bedrijfscultuur is bijzonder. Het is oplettend, klantgericht, winstgevend, merkbewust, wil graag uitblinken en plezier hebben. De organisatie is plat en informeel: alle deuren staan wijd open. Deze cultuur willen ze ook doorvoeren in de communicatie met de COOLCAT fans. Door middel van social media communiceert COOLCAT actief en gaan ze meer engagement aan met de doelgroep.

Oplossing

De Social media desk heeft nu al groot succes geboekt voor COOLCAT. De Facebookpagina straalt alles uit waar COOLCAT voor staat. De  fans kunnen reageren op polls, meedoen aan wedstrijden, foto’s posten, zien wat de nieuwste trends zijn, als eerste op de hoogte zijn van de nieuwe collectie en nog veel meer.

Naast de dagelijkse communicatie met de  fans hebben we samen met COOLCAT een grootschalige actie opgezet; de ‘Doorbitch Campagne’. De basis van deze campagne bevond zich op Facebook. Daarnaast was er een externe site en is er gecommuniceerd via de COOLCAT stores. De ‘Doorbitch Campagne’ was een enorm succes. Mede door deze actie is de fanbase  op Facebook gegroeid naar meer dan 65.000 fans!

Cases Indicia Coolcat